Financieel Administratief Medewerker

Financial Administratief Medewerker

Uitzendbranche
24 uur

Functieomschrijving

Als Financieel Administratief medewerker vervul je een uitdagende rol. Het financiële proces van dit bedrijf is volop in ontwikkeling. Op dit moment ligt een deel van de financiële administratie in het Backoffice Team en bij een externe boekhouder. Met jouw komst wordt de wens vervuld om het gehele finance proces te insourcen. Het bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van personeel in het verkeer en de bouw met 35 medewerkers op kantoor en ongeveer 250 mensen buiten.

Wat ga jij doen?

Je vervult deze functie alleen en rapporteert rechtsreeks aan de Financieel Directeur. Op basis van vertrouwen en jouw ervaring zul je de ruimte krijgen om de rol zelfstandig uit te voeren. Je werkt nauw samen met het Backoffice team en andere teams uit de organisatie. De functie is uitdagend vanwege de complexiteit van de administratie, contact met verschillende afdelingen, de externe accountant en het actief deelnemen aan professionalisering van de afdeling.

Jij bent verantwoordelijk voor de financiële administratie van A tot Z. Je verzorgt het hele crediteuren en debiteuren proces, met daarbij het hele facturatieproces (zowel inkoop als verkoop). Hiernaast zorg je voor een volledig up-to-date administratie in het financiële systeem (AFAS).

Andere werkzaamheden zijn:

  • Aanspreekpunt voor administratieve vragen van je collega’s, o.a. Sales, Marketing en Recruitment;
  • Jij speelt een rol in projecten en (het verbeteren van) processen en systemen, zoals de ontwikkelingen van AFAS, ondersteuning in de begroting en het optellen van periodieke rapportages;
  • Ondersteuning van de Financieel Directeur bij het opstellen van rapportages, begroting en businesscases.
Wie ben jij?

Jij zorgt voor een soepel lopende en foutloze financiële administratie. Je werkt accuraat en zorgt dat alles op detailniveau klopt. Als Financieel Administratief Medewerker bij dit bedrijf sta je vol in verbinding met de verschillende afdelingen: o.a. Commercie, Marketing en Recruitment. Jij hebt een proactieve houding naar de verschillende teams en verstrekt hen inzicht in onder andere budget en realisatie. Je hebt een duidelijke focus op verbeteringen en samen met je collega’s zorg je voor de verdere professionalisering van het bedrijf.

Jij beschikt over:

  • Een afgeronde mbo- opleiding in financiële richting;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op de financiële administratie;
  • Je bent 24 uur beschikbaar, we bepalen de werkdagen en -tijden graag samen met jou;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal.

Heb je kennis van de flexbranche? Dan heb je een streepje voor.

Dit zoek jij verder in een baan

Werken in een ondernemende en snelgroeiende organisatie. Een omgeving waarin eigen inbreng, initiatieven en nieuwe ideeën gewaardeerd worden. Je werkt met een blij, betrokken en betrouwbaar team aan collega’s, waar bovenal de energie en de ambitie voelbaar is. Naast hard werken is er ook genoeg fun in de vorm van (buitenlandse) teamuitjes, concerten, sportwedstrijden en vrijdagmiddagborrels. Lunch wordt dagelijks verzorgd.

  • Salaris: 2580 – 2980
  • 25 vakantiedagen, telefoon van de zaak en een opleidingsbudget
  • Een pensioenregeling, 100% betaald door werkgever
  • Reiskostenvergoeding en gratis parkeergelegenheid onder het gebouw

Solliciteer!

Stap 1. 

Solliciteer op de vacature

Stap 2.

Telefonische intake bij Iezie Werkt

Stap 3.

(online) Face-to-face gesprek 

Stap 4.

Gesprek bij de opdrachtgever(s)

Stap 5.

Match? Aan de slag!

Vragen?

Neem contact op met Larissa Krouwer

Work shoot-30

Solliciteer!